اخبار آسیاتاک

دستگاه جت پرینتر چیست ؟

جت پرینترها ” jet printer ” دستگاه هایی هستند که بر روی مسیر خط تولید کارگاه‌های تولیدی و کارخانجات از قبیل صنایع غذایی ، دام و طیور و فراورده های گوشتی ، دارویی ، سلولوزی ، آرایشی و بهداشتی ، صنایع تولید ام دی اف و چوب ، تولید قطعات خودرو ، تولید شیشه و آینه و سایر صنایع سبک و سنگین نصب می شوند

کاربرد اصلی این دستگاه درج اطلاعات ضروری بر روی محصولات از قبیل تاریخ تولید ، تاریخ انقضاء ، قیمت ، شماره سریال ، لوگو ، بارکد ، کیوکد و سایر اطلاعات مهم است که شرکت آسیا تاک توس این دستگاه ها را ارائه می دهد.

جت پرینترها دارای انواع مختلفی می‌باشد. ولی به طور کلی، جت پرینتر یک چاپگر صنعتی پر سرعت و مقاوم برای چاپ تاریخ و قیمت و لوگو و بارکد و غیره بر روی محصولات تولیدی‌های بزرگ و کوچک می‌باشد که در برابر رطوبت  مقاوم بوده و به سادگی از روی محصول پاک نمی شود .

جت پرینترهای صنعتی شامل:

برد الکترونیکی اصلی دستگاه که مغز چاپگر بوده و کنترل عملیات چاپ را بر عهده دارد.

هد چاپگر که وظیفه آن دریافت اطلاعات از برد الکترونیکی و پاشیدن جوهر بر روی محصولات می‌باشد.

سیستم جوهر رسانی که شامل مخزن جوهر، فیلتر تصفیه جوهر، مخزن حلال ، پمپ و شیلنگ‌های حاوی جوهر می‌باشد و وظیفه آن رساندن جوهر از مخازن به هد پرینتر است.

چشمی که در نزدیکی هد قرار دارد و وظیفه آن شناسایی محصولات بر روی خط تولید و ارسال فرمان چاپ به برد الکترونیکی می‌باشد تا دستور چاپ فقط بر روی محصول اعمال شود

جت پرینترها در خطوط تولید کارگاه‌های کوچک تا کارخانجات بسیار بزرگ کاربرد دارند .

مقدار و اندازه چاپ توسط جت پرینتر ها نامحدود میباشد.

چاپ بدون تماس در این دستگاه ها به معنای آسیب ندیدن بسته بندی در هنگام چاپ جت پرینتر ، کاهش احتمال آسیب به جت پرینتر  و مسافت پرتاب بالاتر باعث انعطاف پذیری بیشتر تولید می شود.

شرکت آسیا تاک توس با داشتن انواع جت پرینتر ، کیفیت چاپ عالی و طیف گسترده ای از جوهرها و مایعات مورد تأیید را در بخش جت پرینتر ارائه می دهد. این امر شرکتها را قادر می سازد تا به سرعت مورد نظر خود در خط تولید برسند.

مجموعه آسیا تاک توس نماینده رسمی و انحصاری شرکت دراکر آلمان در زمینه واردات جت پرینتر می باشد

از سوی دیگر در سال های گذشته با توجه به واردات بی کیفیت قطعات جت پرینتر و جوهر توسط شرکت های مختلف ، شرکت آسیا تاک توس اقدام  به واردات جوهر و قطعات از کشور فرانسه کرده است و در حال حاضر این  شرکت تنها نماینده رسمی و انحصاری شرکت  CMS INKفرانسه در ایران در زمینه انواع جوهر (مشکی ، سفید ، زرد ، آبی … ، جوهر مخصوص چاپ بر روی تخم مرغ  )و حلال جت پرینترهای صنعتی است که در بیشتر استان های کشور دارای نمایندگی فروش و تعمیرات می باشد.

با توجه به تنوع و کاربردهای بسیار زیاد در دستگاه های جت پرینتر، و گستردگی صنایع مختلف استفاده کننده از این دستگاه ، انتخاب جت پرینتر مناسب از بین این تنوع بسیار بالا برای افراد و مجموعه ها گاه بسیار دشوار می‌شود.

آسیا تاک توس  علاوه بر ارائه مشاوره ی دقیق برای انتخاب دستگاه مناسب به مشتریان توسط کارشناسان مجرب شرکت به‌صورت حضوری و یا تماس تلفنی، از طریق این صفحه، اطلاعات کاملی از مسائل فنی و بازرگانی که صاحبان صنایع و مدیران و کارشناسان برای خرید دستگاه‌های جت پرینتر صنعتی احتیاج دارند را ارائه می دهد تا مجموعه های مختلف بتوانند با آگاهی و قیمت مناسب خرید خود را انجام دهند.

شرکت آسیا تاک توس با سابقه ای طولانی از سال 1387 در  حوزه دستگاه های جت پرینتر آماده ارائه خدماتی مانند تعمیر انواع دستگاه های جت پرینتر، تامین قطعات جانبی، جوهر و حلال  برای شما مشتریان محترم است.

برای کسب اطلاعات بیشتر و ارتباط با مشاوران شرکت می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید :

09031239767      05135421375

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *