اخبار آسیاتاک

خطوط تولید استفاده کننده دستگاه جت پرینتر و جوهر

دستگاه های جت پرینتربرای چاپ بر روی بسته های مواد غذایی، نوشیدنی ها، گوشت، لبنیات، شیرینی وشکلات ،  محصولات بهداشتی و آرایشی و دارویی، صنایع خودروسازی مانند فیلترهای هوا و روغن، صنایع لوله سازی، انواع لوله های پلیکا،  پروپیلن ، لوله پی.وی.سی  و … استفاده می شود.

در صنایع شوینده، بهداشتی و دارویی با تولید انواع عطر، ادکلن، شامپو، کرم ها، لوسیون ها، رژلب، صابون ها، پودرهای شوینده و … نقشی مهم در تامین سلامت و رفع نیازهای آرایشی و بهداشتی جامعه ایفا می شود . دستگاه های جت پرینتر درج اطلاعات مختلف بر روی بسته بندی های مختلف را بر عهده دارند. درج تاریخ ، سری ساخت، و دیگر اطلاعات ساخت و تولید به مصرف کنندگان اطمینان می دهد محصولی که استفاده می کنند سلامت آنها را تضمین می کند. 

همچنین صنایع دارویی و پزشکی با تولید محصولاتی که با سلامت افراد به صورت مستقیم در ارتباط اند، در خطوط تولید خود از دستگاه های جت پرینتر برای درج اطلاعات مختلف استفاده می کنند. چاپ بر روی داروها و بسته بندی های مختلف، گاز استریل،محلول های ضدعفونی کننده  و … از جمله محصولاتی است که برای درج اطلاعات به دستگاه های جت پرینتر احتیاج دارند .

بی شک صنایع غذایی و نوشیدنی پرکاربرد ترین صنعتی است که دستگاه های جت پرینتر در آن مورد استفاده قرار می گیرد هیچ محصول غذایی و نوشیدنی بدون چاپ تاریخ تولید و انقضا در بازار عرضه نمی شود و حتی در صورت عرضه نیز خریداری نخواهد داشت ، زیرا مصرف کنندگان می دانند که پیش از خرید لازم است حتما به تاریخ تولید و انقضا محصول توجه کنند. بنابراین استفاده از دستگاه جت پرینتر نیاز مبرم در صنایع غذایی و نوشیدنی است تاریخ تولید و انقضا در درجه بعدی سایر اطلاعات مورد نیاز مشتری و صاحبان صنایع را بر روی بسته بندی ها درج کرد . استفاده از دستگاه های جت پرینتر برای درج تاریخ و اطلاعات دیگری بر روی محصولاتی نظیر آبمیوه، آب معدنی، گوشت و فرآورده های گوشتی، لبنیات، حبوبات، انواع شکلات، کلوچه، بیسکویت، نان و غیره کاربرد دارد.که در این خطوط از جوهرهای مشکی استفاده می شود .

 جوهر چاپ بر روی تخم مرغ باید دارای مشخصاتی باشد که مورد تایید دامپزشکی و سازمان غذا و دارو باشد. علاوه بر موارد بهداشتی بایستی سریع بر روی پوسته تخم مرغ خشک شود تا چاپ خوانا و با کیفیتی داشته باشیم. جوهر مورد استفاده در خطوط بسته بندی تخم مرغ از رنگدانه های طبیعی و بی ضرر ساخته می شود که در صورت تماس مستقیم با مواد غذایی تاثیر سوء بر تغذیه انسان ندارد. این جوهر در رنگهای متنوعی موجود می باشد اما به دلیل نیاز بازار ایران، رنگ قرمز پر طرفدارترین رنگ برای چاپ تخم مرغ می باشد.

از صنایعی که  درج اطلاعات مختلف مانند چاپ لوگو و آرم و… توسط جت پرینتر بر روی آنها انجام می شود می توان صنایع لوله سازی را نام برد . لوله های پی وی سی، پروپیلن، پوش فیت،  و دیگر محصولات صنایع لوله سازی از دستگاه های جت پرینتر استفاده می کنند. چاپ در این زمینه نیازمند توجه به موارد خاص است که استفاده از جوهر سفید یکی از این نکات می باشد.

چاپ بر روی لنت، فیلتر و دیگر قطعات صنایع خودروسازی توسط جت پرینتر انجام می شود. یکی از چالش هایی که خصوصا قطعه سازان در صنایع خودروسازی در زمینه چاپ بر روی محصولاتشان دارند، رنگ تیره ی این محصولات است  و یا نیاز دارند تا بخاطر رقابت با محصولات مشابه خارجی با رنگی به جز رنگ سیاه بر روی محصولاتشان چاپ صورت پذیرد. جوهر سفید برای چاپ بر روی زمینه های پررنگ ، تیره و مشکی استفاده می شود جت پرینترهای ارائه شده توسط شرکت آسیا تاک توس این امکان را به صنایع خودرو سازی می دهد تا با رنگ سفید و یا هر رنگ دلخواه دیگر با کیفیتی بالا بر روی قطعه و محصول خود اطلاعات مورد نظر خود را درج کند. یکی دیگر از قطعاتی که بر روی دستگاه های خودرو سازی استفاده می شود و با استفاده از دستگاه جت پرینتر بر روی آن اطلاعات درج می شود انواع فیلتر خودرو است. فیلتر هوا و روغن،  فیلتر کابین خودرو و در کل فیلتر خودروهای داخلی و خارجی که در ماشین استفاده می شوند، از جمله محصولات صنایع خودروسازی هستند که بر روی آنها توسط دستگاه های جت پرینتر چاپ انجام می شود.

شرکت آسیا تاک توس با ارائه بهترین انواع جوهر مشکی و رنگی ( سفید ، زرد ، قرمز و … ) برای دستگاه های مختلف از برند CMS ink  فرانسه که دارای بالاترین کیفیت ممکن می باشد .

این شرکت جوهر مناسب تمامی دستگاه های جت پرینتری که در ساخت آن استانداردهای اروپایی لحاظ شده را در اختیار مشتریان قرار می دهد .

قیمت این جوهرها کاملا مناسب و اقتصادی بوده و به مصرف کننده این امکان را می دهد تا چاپ با کیفیت بالا داشته باشند .

برای کسب اطلاعات بیشتر و ارتباط با مشاوران شرکت و خرید می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید .

09031239767
05135421375

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *