اخبار آسیاتاک

کاربردهای جت پرینتر در خط تولید :

1-چاپ بر روی انواع بسته بندی با جت پرینترها : جت پرینترها در خطوط تولید می توانند بر روی انواع بسته بندی های محصولات با جنس های مختلف چاپ کنند این امر باعث می شود که بسته بندی ها دارای اطلاعات مفیدی از جمله تاریخ تولید و انقضا ، سری ساخت و اطلاعات متغیر باشد که در چاپ و تولید اولیه بسته بندی چاپ نشده است .

2-چاپ بر روی قطعات خودرو با جت پرینترها : دستگاه های جت پرینتر در خطوط تولید می توانند بر روی خود محصول برای مثال قطعات خودرو چاپ انجام دهند این امر باعث می شود قطعات بدون در نظر گرفتن بسته بندی دارای اطلاعات مفیدی از جمله شماره قطعه ، نام تولید کننده و موارد دیگر باشد .

3-چاپ بر روی لوازم الکترونیکی با جت پرینتر : جت پرینترها همچنین می توانند در خطوط تولید لوازم الکترونیکی چاپ انجام دهند که بدین وسیله میتوان اطلاعات مفیدی از جمله نام شرکت تولید کننده ، شماره و مدل را روی محصول ثبت کرد .

4-چاپ بر روی لوازم خانگی با جت پرینتر : جت پرینترها بر روی لوازم خانگی نیز قابلیت چاپ دارند که اطلاعات موردنظر را می توان بر روی آنها چاپ کرد .

5-چاپ بر روی محصولات دارویی با جت پرینتر : دستگاه های جت پرینتر در خطوط تولید محصولات دارویی و همچنین آرایشی بهداشتی نیز مورد استفاده قرار می گیرند . برای درج اطلاعات و تاریخ انقضا بر روی ویال های دارویی و سرنگ ها و دیگر مواد دارویی و آرایشی بهداشتی .

جت پرینترها در خطوط تولید با سرعت ، دقت و قابلیت چاپ بر روی سطوح مختلف در صنایع مختلفی از جمله سیم و کابل ، صنایع غذایی ، صنایع دارویی و آرایشی بهداشتی ، خودروسازی و دیگر خطوط تولیدی که نیاز به درج اطلاعات متغیر دارند استفاده می شوند و با توجه به مزایا و کاربردهای این دستگاه ، استفاده از آنها در خطوط تولید به عنوان یکی از اصلی ترین وسایل می باشد .

جت پرینترها از نظر محیطی نیز مورد تایید می باشند و باعث آلودگی هوا و محیط زیست نمی شوند . دستگاه های جت پرینتر به عنوان ابزار چاپ حیاتی در صنایع مختلف شناخته شده اند و بهبود قابل ملاحظه ای در فرآیندهای تولید و بسته بندی محصولات ایجاد کرده اند .

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *